10 november 2010

Onsdag

Just nu känns det som att allt går väldigt segt. Har inte riktigt någon motivation tror jag. Eller så är det bara för att jag har sovit dåligt. Jag vet faktiskt inte..
Idag är det onsdag, snart helg igen. Men någon helg hinner man inte direkt med, lär ha fullt upp med skolarbete ändå. ): Tror jag kommer ha tid att ta helg om typ tre år känns det som. Mjäää.. Men jag är inte bitter..
Håller på med vårat praktikfall som vi ska göra till ena kursen, det är inte lätt när man inte har någon motivation och inte riktigt vet hur man ska få ihop det hela. Men men, jag har några dagar till på mig så det ska nog ordna sig ändå. Hoppas jag iaf. (:
Blev bjuden på lunch idag, det var inte lite gott det. Var på Thulegården och käkade, stuvade makaroner och köttbullar. :D
Ikväll blir vi dessutom bjudna på middag, det blir Thaimat idag. :D
Hoppas det blir från nya Thairestaurangen, då vet jag precis vad jag ska ha. (;
Kan inte sluta fundera på allt som hänt sista tiden. Så mycket tankar som snurrar runt i huvudet, hur ska det gå? när ska jag få veta? vad gör jag om ...? eller vad gör jag om ...?
Orkar inte börja skriva här vad som hänt, väntar tills man vet hur det kommer sluta istället. Känns som att det blir bättre så..
Näe, jag borde kanske ta och fortsätta plåga hjärnan med uppgiften så jag kanske får ihop något iaf. Är som inte det lättaste att få ner något när tankarna vandrar vidare hela tiden men måste man så måste man helt enkelt. Man har ju som inte direkt något val, uppgiften måste ju göras så det är nog lika bra att sätta igång med den igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: