21 november 2010

Funderingar

Har en hel del att fundera på just nu. Så mkt tankar som bara far omkring. Vet varken ut eller in eller hur man nu brukar säga. Känns som om man inte kommer fram till något vettigt alls. Vill bara få ordning på allt just nu. Men det går ju inte bara så där tyvärr.
Vill komma fram till vad jag ska göra. Kan inte någon bara säga "gör så" eller "gör si"?! Ska jag välja det eller ska jag välja det?! Varför ska det vara så svårt?!
Just nu vill jag ingenting känns det som.
Vill bara börja om.. Börja om från början med allt.. Tänk vad skönt det skulle vara, göra om och göra bättre. Men man vet ju aldrig, det kanske inte skulle bli bättre ändå. Det kanske skulle bli sämre. Man vet ju som aldrig.
Har börjat fundera på saker som jag inte alls har funderat på förut. Såna där "tänk om" situationer. Såna där livsförändrande situationer. Såna där "jag kan inte skriva rakt ut" situationer. Hojja, min hjärna känns väldigt förvirrande just nu. Känns som om den börjar bli lite överhettad.

Nu till något helt annat. Var på bio i fredags och såg senaste Harry Potter filmen. :D Den var inte lite bra den! Nu längtar jag verkligen till sommaren när sista filmen kommer.

3 kommentarer:

  1. Kramar åsså om Fija! <3

    SvaraRadera
  2. Du kan alltid snacka med mig om du vill =)
    Hör av dig om du behöver mig. Eller om du inte behöver mig också för den delen tihi*
    Hoppas kringelikrokarna reder ut sig.
    KRAM!

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: