13 oktober 2010

Min önskelista (:

Nu börjar en massa folk fråga vad jag vill ha när jag fyller år men det är så svårt att svara på sånt tycker jag. Så jag tänkte försöka knåpa ihop en önskelista. (:

Jag vill ha;

  • En symaskin
  • Presentkort på Lindex
  • Presentkort på Kappahl
  • Presentkort på Järnia så jag kan köpa fler drakar (:
  • Körlektioner på körskolan
  • Nintendo DS
  • Presentkort på Customshirts

Sedan finns det vissa grejer från bolaget också som hade varit gott (:

  • Licor 43
  • Bols Raspberry
  • Bols Blue
  • Galliano
  • Kahlua
  • Sourz Red berry
  • Hpnotiq
 Jag tror inte jag kommer på nå fler grejer men det var ju lite grann iaf :D

Glömde bort en grej, presentkort på Adlibris är alltid bra för alla böcker jag behöver till skolan :D

2 kommentarer:

  1. visst kan man köpa presentkort på boa? crille håller på med ett kort så vi skulle behöva din adress. kram

    SvaraRadera
  2. ja boa = bolaget :)
    har ni kommit till ro i nya lägenheten? kram

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: