19 september 2010

Söndag

Har inte riktigt haft tid att uppdatera här på ett tag. Har haft så mkt skolgrejer som måste göras och sånt. Plus att den lilla lediga stund man har går åt till att fixa i lägenheten. Men nu börjar det ta sig iaf. Andreas har tapetserat i hallen och i köket så nu är det bara kvar att slänga upp tapet på garderoberna. (:
I fredags var jag och Andreas ner till Jysk och inhandlade ett nytt skrivbord åt mig. 
Jag ville ha Annika

men efter att min kära sambo hade påpekat att Annika inte direkt är ett skrivbord som passar när man ska studera och har super mkt grejer (jag har typ redan fyllt skrivbordet så det hade nog inte gått), fick bli Antonio istället
Så fredagskvällen spenderades med att sätta ihop Antonio och ställa i ordning i sovrummet så han fick plats. (:
Igår började jag med våra skåpluckor i köket. Hann med ungefär hälften. Så andra hälften får bli idag. Sen skickade jag iväg Andreas till Coop under tiden jag målade klart i garderoberna. Jag var sugen på Tacos och Tacos blev det. Mumsigt! :D
Efter vi hade ätit så blev det inte så mkt mer gjort. Jag somnade på soffan kring åtta tiden. Vaknade till vid ett och förflyttade mig till sängen. Sen har jag sovit till typ åtta i morse. Jag tror nog att jag var lite trött. (:
Nu ska jag ta och äta lite frukost och sedan fortsätta med luckorna.

1 kommentar:

  1. Kom hit och fixa sen när du är klar med allt hemma ;)
    Här finns massor att göra, hehe.

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: