20 augusti 2010

Fredag

Denna vecka har som de senaste bestått av jobb, jobb och åter jobb. Förutom torsdagen som spenderades med Malin, Emilia och Viggo. (:
Roligt att umgås, inte så ofta som vi hinner det nå mer tyvärr. Det blev en promenad ner till Coop där Malin passade på att handla medan jag satt ute med Viggo, gammgubben, han är redan 12 år har jag för mig. :D
Efter promenaden hem till dem med en väldigt övertrött och tjurig liten Emilia blev det lunch. Vitlöksbaugetter med ost och skinka. Mums! :D
Efter besöket nere hos dem blev det hem och igång med tvättmaskinen. Mina jobbarkläder behövdes tvättas och då var det lika bra att tvätta annat också. Sedan skulle jag vara duktig och dammsuga också. Men så blev det inte. När jag kom hem från Malin låg nämligen nya Panduro katalogen innanför dörren. Jag började bläddra i den och poff så hade hela kvällen försvunnit. :D
Det är farligt det där med kataloger.
Idag blev det lunch på stan med Maivor, Lena och Carolin och sedan en tur ner till Coop innan det var dags för kvällsskiftet på jobbet.
Var inte så mkt gäster idag men tiden gick rätt fort ändå. Alltid lika roligt när man jobbar med Göril så. :D
Imorgon och söndagen kommer bestå av jobb. Blir 10.30 till 19.00 skiften bägge dagarna. Men det blir ju mer pengar så jag ska inte klaga.
Blev ensam hemma nu i helgen, Andreas är med några kompisar i en stuga över helgen. Aldrig roligt att vara ensam hemma men inte så mkt att göra åt. Tur ändå att man ska jobba så blir det inte lika lång tid som man är ensam. (:
Nu ska jag försöka slita mig från Facebook och bädda ner mig i soffan istället. Sagan om ringen är ju på tv så då har man något att somna till också. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: