16 juli 2010

300 inlägg

Jag vet, jag vet, jag är inte alltid så bra på att uppdatera mig här. Men nu gör jag det iaf. (:
Veckan har bestått av stugan och jobb. Var skönt att komma bort lite, även om det inte var så långt. I stugan blev det väl inte så jätte mkt gjort. Förutom att jag skrapade bort färgen från halva altangolvet. Andra halvan och ny färg får bli nån annan gång. (: Jag var inte lite slut i händer och armar efter det, men det var skönt att vara ute i friska luften ändå. :D
Igår och idag blev det jobb på Frasses. Morgondagen kommer bestå av samma.
Idag blev det även lunch på Arctic Thai med Andreas och några av hans vänner. Ann gör så gudomligt god mat där. (: Och just nu sitter Andreas och några av hans vänner inne i biorummet och spelar tv-spel. Hoppas dom ska dra sig mot koppen snart så jag kan lägga mig och dö lite. Känner mig helt slutkörd idag, har varit väldigt mkt folk som ville ha mat. Men man ska väl inte klaga på det egentligen, hade det inte varit så så hade man ju inte haft något jobb.
Näe, tror jag ska bädda ner mig i soffan och sätta på någon trevlig film som man sedan kan slockna till. Hade varit rätt så skönt det så det får nog bli det. :D

1 kommentar:

  1. Hello, jag jobbar natt nästa vecka så de kan vi absolut göra. Kom förbi på tisdag om du vill, sminkkväll. Klockan 18:00 :) Kram kram

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: