27 juni 2010

Söndag idag

Dock känns det som om det är måndag när man var ledig fredagen.
Förra veckan har bestått av Kojbyggarläger för hela slanten. Allt har gått bra, det var inte lika många ungar denna veckan men det var rätt så skönt ändå. På onsdagen blev det en tripp till Gruvtrollet istället för badis, skönt när det var så dåligt väder ute. Det var inte lite roligt där heller, ungarna verkade ha det väldigt trevligt också, inte bara vi ledare. (:
På onsdagen blev det en tripp till Trägårn med Andreas arbetskompisar. Det var trevligt med en impuls utgång. (:
I fredags blev det grillkväll hos Andreas kompis Jens. Eller nja, det skulle bli grillkväll tills vi upptäckte att gasolen var slut. Men det blev en trevlig kväll ändå. Blev en tripp till Trägårn också så det var roligt.
Gårdagen bestod av att dega på soffan och sova en hel del. (: Det var rätt så skönt att inte behöva göra något alls.
Nu till veckan blir det jobb imorgon sen får man se vad som händer. På onsdag blir det att umgås med Troll och fixa naglarna innan Göteborgsresan som startar på torsdag. Då åker jag och Rebecca ner till Unga Örnars kongress. Ska bli intressant. (:
Idag har jag inte gjort något speciellt alls. Har målat mina tånaglar och kollat tv. :D Andreas är och jobbar så jag är lite ensamen. ):
Fundulerar på att gå till Konsum och köpa det som behövs till middagen. Idag ska jag göra grillspett, dock i ugnen men ändå, med något gott till. Funderar på att göra den goda grillsåsen till. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: