26 maj 2010

Studenten?

Man kan ju faktiskt säga att jag typ tar studenten nästa onsdag. (: Då är jag klar med gymnasiekurserna, äntligen! Sa till Andreas igår att jag måste ju få presenter då, man brukar ju få det när man tar studenten. (: Synd bara att det har tagit sån tid att få det klart och att inte mamma får vara med och fira det. ): Men det är ju som inget man kan göra något åt tyvärr.
Då är det ju bara det där med sommarjobb då. Har inte hört något från något av dem som jag har sökt och det känns ju som inte så bra. ):
På lördag morgon bär det av till Sunderbyn iaf. Ska dit på träff inför Unga Örnar kongressen som är i sommar, så jag får iaf åka bort en gång i sommar, till Göteborg. (:
Näe, nu ska jag fixa med lite annat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: