9 maj 2010

Lördag

Idag känns det inte som att jag har gjort så speciellt mkt men ändå känns det som det. Skumt. (:
Har hunnit vara ner till Kappahl och bytt ut klänningen jag köpte igår mot en i annan färg. Varit på Elgiganten och köpt en micro-USB kabel för "endast" 299:-, att det ska kosta så mkt att få föra över filer till och från mobilen. Jag och Andreas har varit nere på Lombia parkeringen och påbörjat min övningskörning. (: Vi har övat på dragläge och krypkörning. (:
Sedan var vi lata och hämtade pizza från Tuollagrillen. Mums!
Efter pizzan blev det lite vila och sedan har jag inte gjort så mkt mer. Skickat iväg lite fler sommarjobbs ansökningar och kollat en del tv bara.
Andreas och hans vänner har spelat tv-spel och nu är de iväg på Ölkoppen en sväng.
Nu blir det att bädda ner sig i soffan framför nån film tror jag. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: