11 april 2010

Söndag

Har varit en hektisk vecka. Jag har jobbat tisdag, onsdag, torsdag och fredag på Lottas. Torsdagen var hemsk!!! Lena som har Lottas har bestämt sig för att stänga butiken så på torsdagen startade 50% rean. Så ni kan ju gissa hur mkt folk som kom. (:
Så jag var rätt så slut på fredagen, men inte hade man riktigt ro att vila ändå. Tänkte somna tidigt så att jag skulle vara utvilad till lördagen men så klart så började man fundera en massa och oroa sig för morgonen. Men jag lyckades till slut somna och vaknade fem minuter innan klockan skulle ringa. Det är inte ofta nu för tiden som jag kliver upp vid sex tiden på en lördag men nu hade jag inte så mkt till val.
Strax innan åtta var jag iaf på Hjampis och väntade in en klasskompis som också skulle göra provet. Sedan halv nio var det dags. Första gången på högskoleprovet. Det gick väl inte så bra som jag hade hoppats men jag är nöjd ändå. Med tanke på vilken panik jag brukar få när det gäller prov så tyckte jag ändå att jag klarade mig fint. Nu blir det bara att vänta typ en månad på att få själva resultatet. Jag har ju kunnat kolla de rätta svaren redan igår men själva resultatet kommer hem med posten sen.
När vi väl var klara på Hjampis så fick jag skjuts av min klasskompis till Jonas och Linda där Andreas och en massa andra var och grillade. Och där blev vi kvar resten av kvällen och hade det riktigt trevligt. (:
Idag har jag gjort det sista på specialarbetet som ska lämnas in imorgon. Äntligen är man klar med det också. Nu är det bara att börja fundera på hur man ska redovisa det också.
Sedan efter skolan imorgon så ska jag till Lottas och jobba igen. Ska bli intressant att se hur mkt grejer det finns kvar i butiken. (:
Nu ska jag bädda ner mig och kolla på Cake Boss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: