7 mars 2010

Söndag

Klockan är snart nio och jag har redan en maskin tvätt igång. (:
Idag blir det en sån där "fixa och dona" dag känner jag. Har börjat plocka i ordning här i lägenheten, tog bara en frukost paus, och ska ta och dammsuga och en massa sånt. Ska sätta igång diskmaskinen nu också när jag har ätit klart.
Känner mig otroligt pigg fast jag somnade först vid två tror jag det var. Så det är lika bra att hålla igång nu innan man blir trött igen.
Vid två tiden kommer Andreas hem igen! :D Han var dum nog att avslöja i fredags att han hade köpt en present åt mig. Jag hatar sånt när jag är så nyfiken, och det vet han! Men men. Gulligt ändå att han köpt något åt mig. (:
Jag tror jag börjar jobba imorgon, jag är inte helt säker. Måste ringa Marie och fråga imorgon på dan. Måste ju ha nycklar och sånt så jag kan komma in om jag ska och jobba.
Det gick riktigt bra i fredags, kändes som om det skulle funka för mig. Enda nackdelen är att det blir lite sent på helgerna när det kommer två tåg som ska städas. Men jag får ta i tur med körkortet så jag inte behöver promenera ensam hem. Synd bara att det tar ett tag det där med körkortet också. Ringde körskolan förra veckan och hon skulle höra av sig när dom har nästa handledarkurs. Det är irriterande när man inte vet när det blir. Jag hatar att sitta och vänta.
Näe, nu ska jag ta i tur med lägenheten. (:

2 kommentarer:

Lämna ditt tassavtryck här (: