3 mars 2010

Onsdag

Idag har varit en riktigt skön dag. Vi har varit på Parkskolan på en studie- och arbetsmässa på förmiddagen. Fick en massa gratis grejer också. (:
Efter det gick jag, Åsa och Tommy och tog en fika på Safari. Macka med rensteksröra, mums! :D
Efter det var jag förbi Andreas jobb och gav honom en massa mössor och hämtade mitt presentkort så jag kunde hämta ut min nya tröja som var riktigt riktigt fin. (:
Nu sitter jag på kontoret och väntar på att klockan ska bli tre så jag kan gå och klippa mig. Hade sån tur när jag var in på Stinas salong att dom hade en tid ledig idag. (: Det ska bli så skönt att få klippa sig, då kanske det går att göra något med håret, föruom att ha det uppsatt dvs.
Får se också när Malins mamma hör av sig så jag får börja jobba..
Näe, ska gå ut och ta lite friskluft och sedan jobba lite med skolarbeten tror jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: