12 mars 2010

En dålig dag helt enkelt

Har en rätt så dålig dag.
Var hemskt på tåget igår, jätte skitigt och sånt. Sen var det ingen trevlig promenad hem heller. Pajjade mitt knä på vägen hem. Så nu hoppar jag på kryckor. ):
Får se hur länge man måste göra det nu. Ringde sjukhuset imorse och dom sa att jag ska ha dom några dagar. Ska ju ändå dit på onsdag för att få min fot kollad så då får dom kolla mitt knä också.
Har egentligen bara väntat på att det ska hända, har ju haft problem med knät rätt så väldigt länge. Kanske dom kan göra något åt det den här gången, iofs tvivlar jag, dom kunde ju inte göra något sist så. Dom sa bara att det inte var något allvarligt och att det kommer att gå över...det var 2005. Hmm.. Samma sak sa dom när jag var 2006, 2007, 2008 och 2009. Man har verkligen förtroende för sjukvården nu för tiden. Eller så inte.
Det värsta är ju att nu kan jag inte jobba helgen som jag skulle. Inte roligt.
Sen ska vi eventuellt ut och äta imorgon och fira en av Andreas kompisar som fyller år men jag vet inte om jag kan följa med på det. Beror helt på hur pass uppsvällt mitt knä är. Just nu är det typ tre storlekar större. ): Har ingen lust att hoppa genom hela stan på kryckor just nu, speciellt inte när det är så halt som det är.
Så idag har det inte blivit mycket gjort. Har suttit i soffan hela morgonen med foten på en kudden så att knät kommer högre upp. Malin var ju så klart tvungen att skicka en inbjudan till nån grej på Facebook som jag så klart fastnat i. Så typiskt det där egentligen. Som om man inte har tillräckligt med grejer att kolla när man loggar in där. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: