17 februari 2010

Onsdag

Ingen skola idag. (: Rätt så väldigt skönt faktiskt. Tänkte sova länge men så klart vaknade jag redan vid halv nio. Nå ja, inte så mkt att göra åt. Bunkrade upp i soffan med frukost och kollade Sällskapsresan snowroller på SF-kanalen. (: Var länge sen man såg den, ibland är man glad över att ha lite fler kanaler än det "normala" utbudet. Men oftast som alltid spelar det ingen roll om man har 1 kanal eller 200, finns ändå inget att kolla på..
Just nu har jag en tvättmaskin igång och väntar på att den ska bli klar.
Kanske ska ta och äta lite lunch. Så bra när man hämtar mat från Arctic Thai, då har man till två måltider. :D
Tycker att min nya dator kan komma nu också. Det tar sån tid när man måste beställa via nätet. Och jag kan slå vad om paketet säkert kommer att fastna i ÅNGE!!! Som alla paket verkar göra nu för tiden.
Näe, lite lunch och sedan lite skolarbeten.

3 kommentarer:

  1. Svar: Nä det är inte jag som gjort min nya layout, hade jag kunnat sånt själv hade jag gärna gjort det men sånt är jag för trög för att lära mig ;P

    SvaraRadera
  2. Testa att googla på tex background blog free och liknande, finns rätt många sidor som har layouter som man kan få gratis! :) var på så sätt jag fann min :)

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: