21 februari 2010

Ballerina kladdkaka



Införskaffade mig ett paket Ballerina kladdkaka idag. Och fy f*n vad goda dom va!
Skulle ordna ett bad åt mig men kände att jag var tvungen att skriva här först så nu hann Andreas hoppa in i duschen bara för det. (:
Han sa att jag måste skriva att det dock är falsk marknadsföring, kexen har inte ett hål uppe på som alla andra Ballerina kex så därför anser inte han att det är Ballerina kex. (:
Men det bryr inte jag mig om, dom var goda ändå och det tyckte han också!

2 kommentarer:

  1. dom är beroende framkallande :P

    SvaraRadera
  2. Tyckte kexet var mumsigast, skulle gärna ha en hel låda med bara kexen. Synd att inte hunden kan slicka upp det som var emellan (jag vet jag är tråkig eftersom det ska vara det godaste men men jag är väl lite speciell ;)) Bra blogg btw ! KRAM

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: