19 december 2009

Lördagkväll

Vissa klagar på att jag inte har uppdaterat här på ett tag så det kanske vore på tiden då.
Har väl inte hänt så mkt tror jag. Har jullov just nu så det är rätt så skönt. Har jobbat torsdag och fredag på Lottas och ska jobba måndag till onsdag där också. Det måste vara den bästa arbetsplats jag varit på hittills. Tiden bara flyger iväg när jag är där och det finns typ alltid något att göra också.
Idag har jag inte gjort så mkt. Tagit det lugnt mest hela dagen. Sen vid sju tiden kom Veronica förbi och då blev det lite vin och skitsnack. (:
Kollat lite film har man hunnit med också, Vildängel. Jag kan bara inte tröttna på den. :D
Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och vänta på att min kära sambo ska komma hem.

1 kommentar:

  1. nu kan jag äntligen skriva här ju :P...Det var en bra kväll även om vi var lite trötta och så.Men vi får ta och hitta på nåt nån annandag också när vi har mer energi...god fortsättning :D

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: