30 november 2009

3 år

Tänk att tiden kan gå så snabbt. Idag firar jag och älsklingen tre år. (:
Känns som om det var nyss vi blev tillsammans.
I fredags var vi och åt på Nan King, det var super gott! Tog kinesisk vårrulle till förrätt och kinesisk combo till varmrätt. Riktigt riktigt gott var det. (:
Sen har jag inte gjort så mkt mer under helgen. Vi skulle åka till Dollar Store men det blev inte, vi beslutade att åka till Lule i januari eller nå sånt istället. (: Så jag har sovit en hel del och städat i lördags.
I går bjöd vi Andreas föräldrar på middag, vi gjorde thai tacos som blev riktigt gott. (:

Just nu sitter jag här i skolan och väntar på att min håltimme ska ta slut. Som vanligt vid den här tiden på måndagarna. Tyvärr så är man aldrig så smart att man tar med sig något vettigt att göra under den här tiden heller. Och jag vet att skulle jag gå hem så skulle jag säkert bli kvar hemma och fastna i något helt annat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: