6 oktober 2009

Samhälls

Idag hatar jag verkligen skolan. Vad är det för vits att anstränga sig och komma hit varje dag när det är sån jävla särbehandling på det här stället??!
Vi har vissa i klassen som kan ha på ljudet på mobilerna och kollar den så fort den låter, trots förbudet, bland annat våran rektor som vi har som samhällslärare! Vissa som sitter och stör, fast dom inte ens är i samma klassrum. Vissa som typ aldrig är här men ändå får gå kvar..
Sen idag, visade jag en sak åt Åsa på mobilen, och jag blir utkastad! Av våran samhällslärare! Hur rättvist är det på en skala??
Näe, nu har jag verkligen ingen lust med det här nå mera.

4 kommentarer:

  1. Helt sjukt, en del svarar ju i klassrummet och stör men då säger de minsann inte ett ljud. Vad fan!

    SvaraRadera
  2. Säger juh det, det är sån jävla särbehandling på den där skolan så det är inte klokt!

    SvaraRadera
  3. men gud! fan va illa!!! sånt där blir ma riktigt arg på /verro

    SvaraRadera
  4. förstår att du blev irriterad var det sjukaste jag hört

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: