2 september 2009

Skola

Det tråkigast som finns måste vara att bara sitta och vänta.
Sitter och väntar på att lunchen ska ta slut så att sista lektionen för idag ska börja.
Sen blir det hem en snabbis, slänga in lite tvätt i maskinen så Andreas kan hänga upp det på tork när han kommer hem, göra en matlåda, slänga in lite grejer i bilen och sen ner på stan innan det är dags att sticka till Tuolla igen.
Får se om det dyker upp nå ungar idag. Tror jag ska gå förbi på Konsum eller Ica eller nå och köpa lite muffins formar så man har nå att göra där idag. :D
Funderar på att slänga ihop lite chokladmuffins som vi kan sälja när vi har loppis till helgen.

1 kommentar:

  1. Svar: Haha det verkar lite olika det där :P Endel ser mkt likheter i mig och min mamma, andra inget ;P Fast min hår och ögonfärg har jag fått från paps :)

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: