27 juli 2009

Shopping och fika

Idag har jag varit på stan en sväng. Tog en fika med Verro och var och shoppade lite.
Köpte en handkräm från Lottas som jag har tänkt köpa hur länge som helst. :D
Köpte även lite nagellack där.
Sen var jag på Lindex en sväng. Köpte strumpbyxor till bröllopet färdigt, lite underkläder och nagel dekorationer.
Sen gjorde jag mitt dyraste inköp på länge. Köpte Web-skor från Hälsokost för 995kr.
Så här ser dom ut :D



Och riktigt bekväma är dom också.
Sen slösade jag inte så mkt mer pengar. Var en sväng på Konsum och köpte lite gott till middag bara. Blev marinerade laxspett, hemmagjort potatismos och smögensås. Blev super gott! :D

Nu ska jag ta och göra något annat, kanske fixa mina naglar lite.

1 kommentar:

  1. Det var trevligt att umgås igen och det ska bli roligt att ses igen på onsdag! dom där skorna ser bekväma ut och de där med laxen.det lät ju asgott! ;D

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: