26 juli 2009

Dags för en ny vecka

Igår och idag har jag jobbat. :D
Malins mamma ringde och frågade om jag kunde och jag hade ju som inget bättre för mig så två dagar nu har jag städat tåg. (:

Igår när jag kom hem så bakade jag muffins igen. Den här gången blev det sockerfria muffins med hjortronsylt i. :D
Dom blev rätt så goda. Lite torra när man inte hade nå socker alls i dom. Men då vet jag till nästa gång iaf så jag kan sätta mer sylt. :D

Idag när jag kom hem bäddade jag ner mig i soffan. Och där har jag spenderat typ hela kvällen. Först Die Hard, eller ja slutet av den iaf, sen Amazing race, Privileged och till sist Alvin and the Chipmunks. Dom var så söta i den. Speciellt Theodore, han var ur gullig. :D

Nu ska jag bädda ner mig bredvid Andreas och mysa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: