29 juni 2009

Sommar

Sommaren verkar ÄNTLIGEN ha kommit hit upp också. :D
Har dock inte hunnit vistas så mkt ute då jag har jobbat en hel del förra veckan.
Trodde jag skulle kunna ta det lugnt hela lördagen innan det var dags att sticka ner till Mona men så blev det inte. Jobbade på grillen från 11 till 19.30. Sen var jag ner till Mona en sväng. Kände mig väldigt ofräsch dock, vi har som ingen dusch på jobbet och så hade jag jobbkläderna på mig när jag gick ner till grillen och glömde så klart att ta nå annat med mig.
Men jag tror inte det gjorde så mkt. Var nog typ bara jag som tänkte på det, och Disel så klart när mina kläder luktade mat. :D
Idag har jag varit ledig. Har haft fullt upp dock ändå. Från och med imorgon och 16 dagar framåt så jobbar jag. Fyra av dessa dagar jobbar jag 9.00 till 18.30 dessutom.
Men det blir pengar iaf. :D Får försöka tänka positivt.
Näe, om man ska ta och bädda ner sig kanske. Andreas är i stugan så det lär bli jobbigt att somna. Gillar inte att sova ensam. ):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: