28 april 2009

Anonym?

Alltid lika trevligt att logga in och se kommentarerna som folk skrivit.
Då jag inte gillar folk som inte står för sina åsikter och skriver som "anonym" så publicerar jag inte ens dom.
Nu när jag loggade in idag hade jag fått en till kommentar från "anonym" och för ovanlighetens skull tänker jag faktiskt kommentera den.
Personen i fråga skriver "jag har inga problem att stå för vad jag sagt" och "jag kan bjuda på mig själv", men skriver ändå som "anonym" och utan namn i slutet av kommentaren.
Personen skriver även att jag borde skriva ut namnen på de jag skriver om, men det tänker jag inte göra. Det finns dom som inte vill att deras namn ska skrivas på internet och därför tycker inte jag att det vore så snällt om jag skriver ut namnen.
Resten av den kommentaren orkar jag inte ens kommentera.

Att vissa ens orkar..

3 kommentarer:

  1. Ja man ska inte lägga ut namn de kan alltid såra någon eller så .

    SvaraRadera
  2. Man kan ju alltid hoppas... Jag vill att snön försvinner så jag får börja fixa i min trädgård! :D

    Har inte sett dig i skolan på ett tag... Vart håller du hus? :)

    SvaraRadera
  3. om man har en kommentar att komma med på vad någon annan har skrivit så borde man juh kunna va så mogen att man kan skriva vem man är. annars behöver man juh inte ens skriva något.

    crille hälsar förresten. har lärt han säga "oste iiiia" så fort han ser en bild av dig så tjatar han om dig i flera timmar :)

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: