23 mars 2009

Helvetes j*vla fot


Jag hatar verkligen våren. Det är fint på våren men vädret och halkan hatar jag!!
Var till konsum en sväng nyss. Tänkte att jag skulle vara smart för en gångs skull och tog på mig vinterskorna som har lite bättre sula än skateskorna. Men det hade tydligen ingen betydelse.
Halvvägs hem så halkade jag och lyckades trampa snett. Så nu är min vänstra fot helt uppsvälld och jag kan knappt stå på den.
Men jag tror dock inte att den är bruten när jag ändå lyckades halta hem på den. Så åka till läkaren orkar jag inte med. Då går det bara en massa pengar som man inte har.
Har det inte blivit bättre tills imorgon får Andreas springa ner till förrådet och hämta mina kryckor. Tur i oturen så har sjukhuset börjat med att man måste köpa kryckor när man skadar sig. Så då har jag redan ett par.
Usch vad jag hatar halkan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: