31 mars 2009

Fullt upp

Den här veckan har jag verkligen fullt upp känns det som. Igår kunde jag ta det lite lugnt iaf. Bakade bröd när jag kom hem, blev hela 44 st! (: Sen var Stina över på en fika och lite skitsnack.
Idag är det skola och sedan ner till kontoret en snabbis och sen ut till Tuolla för att jobba.
Imorgon, onsdag, är det skola, det blir nog inge Abisko. Det är riktigt dåligt väder idag och jag vill inte riskera att bli sjuk till helgen. Sen på eftermiddagen blir det middag med Andreas familj på Landströms. Andreas mamma fyller år. (:
Sen på torsdag så blir det skola och sedan jobb ute i Tuolla igen.
Sen på fredag har jag tagit ledigt hela dagen så jag står till Monas förfogande. (: Då är det dags att börja ordna för festen.
Och sen på lördag är det Monas fest. (: Har pratat med Malin så jag får låna hennes dusch på lördag, kan vara rätt så skönt att duscha av sig innan festen. (: Sen har jag pratat med Stina också. Hon är ledig hela helgen så ifall hon är vaken så har jag en chaffis hem sen. :D
Till sist, söndag. Då lär jag ligga rätt så väldigt död skulle jag tro. (:

Det var alltså min vecka. Nån som har lika fullt upp som vet hur det känns? (:

Näe, nu ska jag sätta mig med engelskan. Känns som om jag har hamnat efter lite grann bara för att jag var så dålig förra veckan. Jag hatar förkylningar, man orkar verkligen inte göra något alls när man har blivit förkyld. ):

1 kommentar:

  1. I know the feeling så att säga :)Altlid full rulle om man heter stumpan ;)

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: