7 mars 2009

Ännu en vecka som har passerat..

Och den har bestått av jobb, jobb och åter jobb. Men det har ändå varit en riktigt rolig vecka. (:
Har fotat en del på gården, men de bilderna får komma senare för jag orkar inte börja med dem nu.
Natten mot idag, morgonen och hela dagen har varit hemsk. ): Vaknade mitt i natten av att jag var tvungen att springa upp och spy.. Och så har det fortsatt sedan dess. Tror jag har åkt på magsjuka eller nå sånt.. ):
Försöker sitta och jobba lite på engelskan men det är svårt att koncentrera sig på sånt när man mår dåligt. ): Jag har iaf fått iväg en av uppgifterna. Det är ju bättre än ingen alls iaf..
Jag vill att Andreas ska komma hem.. Det är jobbigt att vara sjuk när man är ensam hemma. ): Man har ingen att beklaga sig till. Det är inte riktigt samma sak att beklaga sig över msn.. (:
Nu ska jag försöka ta mig ut och röka och sen ska jag försöka få iväg en till uppgift och sen får det vara nog för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: