28 februari 2009

Storstädning...

...del två. (:
Nog blev det en storstädning alltid. Jag fick för mig att jag skulle ta bakom spisen när jag ändå höll på i köket..
Det skulle jag inte ha gjort..
Hojja, hur det såg ut där.. Tror jag har torkat där sju gånger nu. Men nu verkar det vara rent iaf. (:
Nu ska jag bara skjuta in spisen igen, ta inne i ugnen, damsuga klart i köket, hallen och vardagsrummet, skura alla rummen och ta badrummet. Sen är jag äntligen klar. (:

Det känns som om det kommer att ta hela dagen.. Speciellt när telefonen ringer hela tiden också.. Då går det inte direkt att fortsätta, det är lite svårt att krypa omkring på golvet och hålla i telefonen samtidigt. :D
Men då får jag lite pauser under tiden också. Tror nog att min rygg kommer att vara rätt så väldigt pajj när jag väl är klar, känns en del i axlarna redan. Men jag ska f*n i mig ta klart i hela lägenheten. Sen kan jag lägga mig i soffan och ligga där resten av kvällen. (:
Såg just att det inte var nå speciellt på tv ikväll så det blir väl att lägga sig framför nån dvd.. Efter att jag har varit iväg på Konsum det vill säga. (: Köpa lite frukt och kanske lite glass, ta en lång dusch när man kommer hem och sen bädda ner sig under täcket och bara vara. Det är vad jag ska göra ikväll. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: