20 januari 2009

Uppdatering

Det känns som att det är dags för en liten uppdatering kanske. Men jag vet inte riktigt om det har hänt något..
Det har varit jul. Den firades först med min släkt sedan med Andreas familj.
Det har varit nyårsafton. Den firades genom att jag jobbade med Stina och vi missade tolvslaget.
Lovet har tagit slut. Det bestod av jobb och sjukdomar.
Skolan har börjat igen. Där spenderas måndag-fredag.
Nå mera har väl typ inte alls hänt.

Andreas fyller år idag. (: Det är i af en rolig grej. Vi firade med hans familj i söndags och idag var några av hans vänner här. Imorgon kommer kanske Malin och Danne förbi, så länge de båda mår bättre. Alla verkar ha åkt på förkylning eller magsjuka just nu. Peppar peppar, jag har än så länge klarat mig rätt så bra. Bara lite hosta och nysningar.

På fredag ska jag och fika med Elin. Vi som skulle bli så duktiga på att hålla kontakten, vi träffades en gång förra året. (: Men det är väl så det kan bli ibland, speciellt när båda har mkt att göra. (: Men på fredag ska vi i af träffas och ta en fika på Safari. Det ska bli mumsigt. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: