31 januari 2009

Ryggen = pajjad

Dock vet jag inte hur jag har lyckats med det. Var helt okej i morse när jag vaknade, sen helt plötsligt slog det bara till och sen typ nio i morse har jag knappt kunnat röra mig. Så fort jag försöker göra något så hugger det till under vänstra skulderbladet. ): Det räcker tydligen inte med att jag fick problem med öronen igår inte, nu ska ryggen pajja också. Men som tur var så har det släppt i ena örat i af, hoppas det släpper i det andra också, inge roligt att ha ont i öronen. ):
Det är jobbigt att inte kunna röra på sig när man egentligen har en massa saker att göra. Sen kan jag inte direkt sitta eller ligga ner heller. Har hittat en skön ställning då det inte gör ont i ryggen, har staplat upp typ sex kuddar och ett täcke så jag halvligger ner, det är det enda sättet som det inte gör ont på. ):
Fördelen med att ha varit liggandes hela dagen är att jag har hunnit se en del filmer i af. Kollade just klart på en så gullig film, Snow Buddies. (: Det var bland det sötaste jag sett på länge. Fem golden valpar som hamnar i Alaska och bli draghundar. :D Om du vill se något väldigt gulligt och få dig ett gott skratt så se den! :D

1 kommentar:

Lämna ditt tassavtryck här (: