16 november 2008

Ännu en vecka har passerat

och det känns som om jag inte har hunnit med typ något av det jag hade tänkt göra.
Jag har haft skola måndag-fredag och jobbat tisdag-fredag. Igår orkade jag inte alls göra så mycket. Sov väl till tio ungefär. Sen åkte jag och Andreas och handlade. Köpte färdig mat också. Kom hem, åt och sen slocknade jag vid kanske halv tre. Vaknade igen vid halv sju. Så var hela den dagen borta. Idag har jag sovit till tio tror jag. Sen var det dags att ta hand om berget med disk. Efter det blev det att laga mat och sen slocknade jag igen. Men jag vaknade vid fyra igen. Så jag har i af hunnit vara till mommo en sväng.

Imorgon börjar en helt ny vecka igen. Har möte med FN-föreningen imorgon. Sen blir det säkert att jobba resten av veckan igen.
Vet i af att jag ska jobba nästa fredag, ska ha "kill-kväll" nere i källaren på Tuolla då. Ungarna får välja en film att se och sen bjuder vi på popcorn och saft. Sen den 12e ska jag ha "tjej-kväll" där också. Då blir det lite annorlunda, det blir ansiktsmasker och sminkning med frukt och saft.
Får se under veckan om det är några som anmäler sig till det. Annars blir det som inget.
Ska ta uppgifter från Ann-Marie imorgon så jag kan komma in på ungikiruna och skriva in att det ska vara.

Nu ska jag inta soffläge igen. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: