27 augusti 2008

Dagarna bara flyger förbi

Det känns som om dagarna bara flyger iväg. Har hunnit börja på andra skolveckan och haft friluftsdag etc.
Igår hade vi friluftsdag och jag, Eva-Maria och Johanna var till Jukkas kyrka då ingen av oss kunde vara med på promenaden. Det var roligt där. Fick en del fina bilder som jag kommer att lägga in vid ett senare tillfälle.
Sen har studiebidraget kommit också. Kändes skönt att kunna köpa lite grejer. (:

Köpte
:
Skor
Jeans
Underkläder
Dammsugare
Fikakuponger
Mat
Scrapbooking bokstäver på Tradera
En plåt-plånbok på Tradera
En "tårtbild" på Tradera
Ett bestickset på Tradera
Två filmer
En skärmaskin från Clas Ohlson
Pennor från Clas Ohlson
Lite andra små saker från Clas Ohlson

Sen tror jag inte att det är någe mer jag har köpt. Har betalat räkningar och sånt skit också.. Sånt som aldrig känns så roligt. Men som tyvärr måste göras ändå..

Idag är jag hemma sjuk.. Jag hatar att vara sjuk. Aldrig roligt.. Hoppas på bra nyheter imorgon. (:
Får vänta och se helt enkelt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: