21 juli 2008

Äntligen en ledig dag

Nu har jag äntligen haft en ledig dag, inte lite skönt det har varit. Och inte nog med att jag har varit ledig så har även Andreas ledig vecka den här veckan så nu har vi äntligen hunnit umgås. (: Det var jobbigt förra veckan faktiskt. Andreas jobbade nattskiftet och jag jobbade dag så vi har typ inte träffats alls. ):

Så idag har vi varit på Berthas och käkat lunch med Qvarnis och Bettan och sedan har vi legat och myst typ hela dagen. (:

Just nu har jag gått och lagt mig i sovrummet med min dator och snart ska jag ta och försöka sova. Andreas och hans vänner har filmkväll i vardagsrummet och jag kände mig alldeles för trött för att vara med idag..


2 kommentarer:

  1. Oh! XD Tack! Lust att hitta på något nån dag? ^^,

    SvaraRadera
  2. Hm, på fredag blir det lite tjorvigt för då kommer syrran från stockholm och vi ska fixa en hel massa grejer =/

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: